Findikannesi şuan yaptığınız yorum ınanılmaz saçma olayı nereye getirmişsiniz okuduğunuzu anladıgınızdan şüpheliyim 😂ben tecrubemden bahsedıyorum ve saglıkcı olarak konusuyorum.. 11 yıldır kullanıyorum ve omur boyu kullanıcam sabah 8 oglen 12 de ıcmenın arasında bir fark yok. Siz dıyorsunuzki sabah 8 de ıcılır peki ramazanda ne yapıyorsunuz dedim orucluyuz o saatte mantık olarak sacma dınle bagdastırmıyorum sadece bir ornek bu ama anlayana işte 😂seviye ortada kompleksınız ortada prof. A muayene olmak ayrıcalık değil devlettede prof endokrın doktorları var 😂😂 neyse asil ben sızınle muhattap olmak ıstemıyorum insanları yanlıs bılgılendırmeyın insanların burda paylasım yapıyor cozum arıyor