Asafeymeninannesi Yasmin41 3 aya yakın çektim. O 3 ay neler cektigimi bir ben birde Allah bilir 😑 bebek hareket etmeye başladığı gibi mide bulantılarım kesildi şükür 🙏 bazılarının bulantısı 9 ay sürüomuş şükür bende öyle olmadı. Tez zamanda kurtulursunuz inşaAllah 🙏💕
Yasmin41 Asafeymeninannesi inşallah canım 11. Haftamdayım yatıyorum sürekli aynı derecede bulantılarım geçmesini bekliyorum :(
Asafeymeninannesi MelekAnnesi52 zehir dahi olsa minik mucizem için içicem 😑😓 Rabbim beterinden korusun cümlemizi 🙏
Veyselimiz Benimkide 5.32felan hiç düşmüyor şimdi 50lik kullanıyorum ve ikili testimde çok az bi riskçıktı keşke hiç düşünmeseydim bu çocugu diyorum 16haftalıgım 3lü iyi çıkar inşallh o kadar zorki böyle olanvarmı aranızda allhım beni evladımla bir sınamasın inşallh çok korkuyorum 😭
Findikannesi Veyselimiz doktorum bu alanda çok iyi onun sayesinde 11 den 2 ye düştü ve bi daha yükselmedi o saat sekizi bir bile geçmesin der bana hep hatta en iyisi ezan saati içmek diye uyarır beni bende öyle yapıyorum
MelekAnnesi52 Kızlar post açtım ama kimse yazmadi bı tanıdığımin da değerleri yüksek miş dereotu yemiş bana da ye düşürüyor dedi eşime aldırdım ama yemeye cesaret edemedim nette baktım hamileler yemesin diyor bilginiz var mı ya ?
Asafeymeninannesi MelekAnnesi52 halam hemşire oda bu konuda araştırma yaptı çok iyi geliomuş bana kahvaltıda bol bol ye dedi.
Ayvehe9 Direnberxx sağlık ocağı doktoruna mı gittin sonuçları al eğer sağlık ocağında yaptırdıysan kendi doktoruna göster kadın doğumcuna yani gerçi bi sıkıntı olsa söylerdi
Yasemindemirtas Asafeymeninannesi ben. 5 küsur cıkmıstı. İlaç kullandım 1 ayda düzene girdi. Korkma. Korkulcak bisey degil hemen giriyo düzene
Yasmin41 Asafeymeninannesi inşallah canım benim Rabbim cümlemize yavrularımızı sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 😊
MelekAnnesi52 Asafeymeninannesi postuma arkadaşlar dönüş yaptı canım yiyip sonuç alan varmış doktor tavsiyesi üzerine yemişler hatta 🤗