Keybanu bu tür hastalıkların rahatsızlıkların tahlilini sağlık ocaklarında yapma taraftarı değilim. Muayene olmaya gittiğim hastanede yaptırdım. Ilaç etkisini göstermedi dahiliyeye görün dedi doktorum. Tiroid rahatsızlıgımıda kaşıntım var diye kan vererek öğrendim. Aşırı kaşıntım vardı gebelik kolestazı yada karaciğer enzimi olabilir dendi şükür ki gebelik alerjisi çıktı. Umarım farklı bişeyle karşı karşıya gelmezsiniz. Rabbim sağlıktan etmesin 🙏❣