Yasmin41 MelekAnnesi52 11 ocak gideceğim bakalım ilk ay kontrolüm olacak doktor ilacı içmeden aç karna sabah gel dedi kan tahlili için o zaman sorarım doktoruma canım sağol
MelekAnnesi52 Yasmin41 aynen bende öyle gidiyorum 🤗 ilacı kullanmadan aç karnına 😊 inşAllah düşmüştür 🙏 benim 6 dan 3.89, a düştü son kontrolde hiç düşmemişti ilacı 50 mg a çıkardı doktor 😶
Eymenata Asafeymeninannesi benim ilk 16 haftaya kadar mormaldi 22.haftamda yükselmiş doktorum dahiliyeye git dedi dahiliye doktoru 2.76 yüksek dedi ilaç verdi sabah aç karna içiyorum bakalım ay sonu tekrar kontrolüm var düşmezse ilacın dozunu arttırır sanırım🙄
Asafeymeninannesi Eymenata benimde 31.haftamda ortaya çıktı ne yazık ki. 25 mcg lik ilaç yazdı sanırım ise yaramıo dahiliyeye yada endokrine görün dedi.
Yasmin41 MelekAnnesi52 ben de şuan 50 mg ile başladım bakalım düşmüş mü .) inşallah değerlerimiz normale düşer canım
Yasmin41 MelekAnnesi52 ben de şuan 50 mg ile başladım bakalım düşmüş mü .) inşallah değerlerimiz normale düşer canım
Yasmin41 MelekAnnesi52 ben de şuan 50 mg ile başladım bakalım düşmüş mü .) inşallah değerlerimiz normale düşer canım
Yasmin41 MelekAnnesi52 ben de şuan 50 mg ile başladım bakalım düşmüş mü .) inşallah değerlerimiz normale düşer canım
MelekAnnesi52 Esratyg Asafeymeninannesi Aynen benim de 3.89 da kaldı 50 mg a çıkardı son kontrolde 🙄 25 mg yeterli gelmedi 😯
zeynepnazli arkadaşlar kağan kocatepenin videolarını izleyin bebekte zeka geriliğiyle vs alakası yok Allahın izniyle
Asafeymeninannesi zeynepnazli dün ki yorumlar beni tamamen yıktı bu sabah doktoru aradım gelişimini etkiler mi diye sordum etkiler dedi. Kime inanacağımı şaşırdım tevekkül diyorum
Asafeymeninannesi Yasmin41 mide bulantısı hapıda vazgeçilmez bi hap ama 🙄 benimde ilk 3 ayim o haplarla geçti. Allah yardımcınız olsun
Findikannesi MelekAnnesi52 hayır troid ilacı sabah 8 den sonra içilmez 8 senedir kullanıyorum düzenli olarak ilacı hiç yükselmedi 5 8 arası içeceksiniz kesinlikle 8 den sonra bi ise yaramıyor ben düzenli kullandigimdan beri cok rahatladım benim 11 den 2 ye düştü simdi normal
MelekAnnesi52 Findikannesi sabah saatlerinde daha yükseliyomus değerler herhalde öyle de duydum ama ne bileyim Doktor da aç karnına kahvaltı yapmadan yarım saat önce iç dedi kahvaltim da saat 1 i buluyor maalesef 😑
Deletedmom667 Findikannesi 11 yıllık tıroit hastayım saat 8 den sonra içilmez muhabbetini ilk defa duyuyorum. Sürekli prof. lara muayene oluyorum içtiğin saatin bir önemi yok aç karnına içmen önemli.. Sizin doktora göre oruçta tutamazsınoz ozaman ilaç saati yüzünden saçma
MelekAnnesi52 Asafeymeninannesi doktorun da etkiler demiş canım 🙄 aynı şeyi demiş zaten ama haftan da ileri zaten 31 haftalıksin ilacı da kullanıyosun bı zararı olmaz bence ilacı icmezsen etkiler 🤷
Asafeymeninannesi Esratyg umarım ki doğumdan sonra eskiye döner cidden bu şekilde çok zor. Hastalığı ebedi olanın Allah yardimcisi olsun
Asafeymeninannesi Yasmin41 3 aya yakın çektim. O 3 ay neler cektigimi bir ben birde Allah bilir 😑 bebek hareket etmeye başladığı gibi mide bulantılarım kesildi şükür 🙏 bazılarının bulantısı 9 ay sürüomuş şükür bende öyle olmadı. Tez zamanda kurtulursunuz inşaAllah 🙏💕
Asafeymeninannesi MelekAnnesi52 zehir dahi olsa minik mucizem için içicem 😑😓 Rabbim beterinden korusun cümlemizi 🙏