Mugey Ben de 19+2 ikiz beklediğim için iyimser hedefim eylül ortası😀 yoksa ekim başını gösteriyor uygulamalar
Sedadvc Dkblz Birçoğu sezaryen olacağı için 40 haftadan önce doğum oluyor. Benim de 29 Eylül görünüyor hesaplamaya göre. Normal doğum istiyorum ama sezaryen olmak zorunda olursam 29 eylülden önce alır doktor. ☺️
1_papatya alinsmom_ aa benim de aynı burda da 17 eylül doktorum da 17. 19 eylül gibi gelir bebişin eğer geç gelmek istemezse dedi
Sumeyye_21 Nur1806 Nur1806 18+4 benimki eylül ayina denk geliyor ama kaç gibi olur bilemiyorum sizce kac gibi tahmininz var mi ? 🥰
Seda9507 Nur1806 22+1 olduk tahmini 15 Eylül hesaplamalara göre. Ama sezaryen olduğu için ilk doğumum suanki bebeğimi 40 ankadar tutmazlar. Ya Ağustos sonu ya da Eylül başı. Bakalım hayırlısı olsun 🤗
Suliss76 Nur1806 21+3 den selamlarr Cinsiyetimiz belli değil henüz 22 Eylül 23 Eylül gozukuyor doğum da 😅☺️