Melek1649 20+2 bizde . Eylül un sonu normlade ama sezeryan olacağı için başinda olur. Bu arada bebek hareketleri nasıl.kizlar sizin hergun hissediyormusunz
Nur1806 Melek1649 her gün aynı yoğunlukta değil ama ben genel olarak hissediyorum özellikle otururken yatarken
Hatice4200 Ezel16 bende 21+0 hesaplama göre Eylül 20 falan ama siz de 13 Eylül yazınca ben mi yanlış hesaplıyorum acaba
Ezel16 Hatice4200 Benim her kontrolde doğum tarihi öne atıyor 3-4 gün.. Ben yurtdışındayım doktorum bu şekilde söylüyor..