Sedadvc Nur1806 20 haftalık olduk oğlumla. 29 Eylül doğum tarihi görünüyor ama bakalım. Sağlıklı gelsin bebislerimiz inşallah 🥰
Enfal_06 Nur1806 21+0 iz tahmini doğum tarihimiz 21 Eylül pazartesi detaylı ultrasyonumuz var doğum şekline henüz karar veremedim
Mervee96 Nur1806 20 haftalık olduk bugün 🌸 ikinci gebeliğim sezeryan olacak Eylül’ün ortası gibi olur büyük ihtimalle 🥰
HmerveK mrym32 yukarıdaki yorumlara bakınca benden önce olanlar eylül başı olanda var pek anlamadım. 9 ay 10 gün olarak hesaplandığında benim tarihim doğru oluyor👍normal doğumda uzayabilir belki
Dkblz 20+1 haftalığım 40 hafta Eylül 27 gibi oluyor normal doğumsa 42 kadar yolu var. Buradakiler sanki erken diyor doğum tarihlerini ben anlayamadım tam 🤔 biri aydınlatabilir mi beni
Sedadvc Dkblz Birçoğu sezaryen olacağı için 40 haftadan önce doğum oluyor. Benim de 29 Eylül görünüyor hesaplamaya göre. Normal doğum istiyorum ama sezaryen olmak zorunda olursam 29 eylülden önce alır doktor. ☺️