Naz--civis63 cLearQueen normal benim 3 hamileliğim bende hiç hamile gibi his etmiyorum çok rahatım şuan inşallah devam eder böyle 😊
mrym32 HmerveK aramizda iki gün var bana 26 Eylül dedi doktorum tahmini doğum tarihine galiba 40 haftaya göre hesaplanıyor
HmerveK mrym32 yukarıdaki yorumlara bakınca benden önce olanlar eylül başı olanda var pek anlamadım. 9 ay 10 gün olarak hesaplandığında benim tarihim doğru oluyor👍normal doğumda uzayabilir belki
Naz--civis63 Nur1806 bı oğlum bı kızım var buda kız hepsi rahat değildi ya ikisi erken doğdu 33 haftalık inşallah bunun öyle olmamisni temmeni ediyorum şu anlık bu rahat gibi 😊
balim35 @cLearQueen bende bugün onu düşündüm bugün 🥲 19.hadtadayım bazen daha yeni yeni pıt pıt atıyor ama bazen de hiç hissetmiyorum ne zaman tam oturur acaba hareket düzeni
Nur1806 balim35 ilk hamilelikse normal. Doktorlar 23-24.haftaya kadar hareket hissetmemeye normal diyorlar
cLearQueen balim35 bilmiyorum ki.. ben kilolu bi gebeyim belki de o.yuzden hissetmiyorum ama zayif olanlar da hissedemeyebiliyomus
yaasemin Nur1806 18+1 olduk henüz ne zaman doğum olur bılmıyorum zaten planlı sezeryan olucam eylül sonu gibi hesaplıyorum😅
Serfgm_11 Nur1806 22+1 haftalığız. Normalde 15 eylül görünüyor doğum ama sezaryen olacağı için 2 hafta öncesi ağustos sonu eylül başı olacak sanırım. Bakalım hayırlısı 😊