Zeynooooooo tubaysima inşallah canim tesekkur ederim valla okadar bel agrim varki her an agridigimda ay galiba bu sefer geliyor diye heyecan yapiyorum
tubaysima Zeynooooooo ben bile en ufak ağrıda ay noluyor diyorum 😂 ağrılardan kurtulmaya da çok az kaldı inşallah su gibi geçsin doğumunuz 😍
tubaysima nursedaguney ayyyy son 4 müğğğ🫨😍😍😍😍 Allahım hayırla sağlıkla huzurla mutlulukla kolaylıkla kavuşmayı nasip eylesin bebişinizleeee😍😍😍
tubaysima ZeynepDuru17 ayyy bekliyorummmmm 😍😍 hiçççç korkma çok güzel olacak tam bir kavuşma olacak inşallahhhh😍😍
ZeynepDuru17 tubaysima amin inşallah canım sağlıkla sıhhatle kavuştursun yarabbim hepimizi içinde benide 😍😍😍🩷🙈🙈🙈
Sermec27 tubaysima son adet tarihine göre son 50 ama 37 de alacakmış doktorum en geç 29 gün büyük ihtimalle 🥰
Sermec27 tubaysima öyle inşallah sağlıcakla dünyaya gelir biraz korkuyorum çünkü şeker var plesentam aşağıda biraz riskler çok yani inşallah sorumsuz doğum yaparız Allah’ın izniyle 🤲♥️
tubaysima Sermec27 hiçççç düşünmeyin kötüyü tamamen arındırın kötü ihtimallerden sağlıkla güzellikle kucağınıza aldığınız anı hayal edin hep öyle de olacak inşallah 😍♥️♥️♥️♥️
Sermec27 tubaysima inşallah inşallah rabbim o günleri göstersin inşallah iki seferdir yüzünü de göstermiyor sıpa sinirliyim biraz ona doğsun bakalım hayırlısıyla inşallah 🥰🤲
Haticeburak06 tubaysima son 20 gün gram heyecan yok herşeye ağlayasın geliyor neyse çekmeye rezıyım artık doğurmak istiyorum mental olarakta vücut olarakda tükendim
tubaysima Haticeburak06 oyyyy kıyamam ya 🥹 rabbim kurtarsın en güzel şekilde en kolay şekilde inşallah ağrılarını hafifletsin hem sen hem bebişin çok sağlıklı bir şekilde kavuşun inşallah 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
tubaysima Sermec27 biz en net bi burnunu görebildik 😅 benim plesenta ön yüzde o nedenle de gözükmüyor 🥴