tubaysima benim biraz eksiklerim var 😄😄 pijama lar filan. Havalar açsa bende yıkamaları mı yapayım hep yağmurlu kapalı Kurutmaya da annem Atma diyor havalansın dışarı da diye bizim. Sezeryan olacak Allahın izniyle devlette olacak bizim minnoş da dönmedi. Ama zaten 1 zorunlu sezeryan dan sonra. İkincisi de sezeryan olacak hayırlısıyla bakalım hangi şehirdesiniz biz İstanbul’da yız büyük ihtimalle Zeynep kamilde doğum yaparım bende