Çok heyecanlıyımmm😍 kavuşma heyecanı sardı beni kızlar 🥹 40 gün nedir yaaa belki daha az bakalım ne olacakkkk🫨
Arada ağrılar sızılar oluyor ama iyiyim şu anlık. Hatta karnım sanırım inmeye başladı nefes alışım ve midem rahatladı. Oyyy oy 🥹 aşırı ama aşırı duygusalım böyle nerede anne bebek görsem sarılasım geliyor kocaman 🥹
22 Mayıs kontrolümü var bakalım bizim kız doğum pozisyonuna dönmüş mü normal doğum çok istiyorum ama hayırlısı neyse o olsun tabi ikimiz de sağlıklı olalım hiç mühim değil 😻
Allah hepimize sağlıkla huzurla mutlulukla hayırla güzelliklerle çooooooook kolay şekilde bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip eylesin aminnnnnn♥️♥️♥️♥️
Hayırla gel güzel kızım minik tavşanım Aysimammmm♥️
Sizler nasılsınızzzzzz kaç gün kaldıııı😍