Nsrnylr @Melikebelo# Melikebelo benim ilk gebeliğim ondan bilmiyorum normalmi doktorda grpten kalmış olabilir dedi 3 hafta önce sağlam bi grip oldum ama onla alakalı gelmiyor bana iyileştim bu ağrı sonradan başladı
Sibelikra Nidda544 ben fazla almadım aslında çünkü bebekler hemen büyüyorlar 3 4 takım tek aldım 0-3 aylık diğer aldıklarım da 6 9 aylık
Nidda544 Sibelikra valla ben bugün konuştum biriyle Nisan bebeği doğurmuş geçen sene 10-15 takım al dedi 0-3 aylık haziran da falan kısa kollu zibinlarla duruyorlar dedi