EsenBursa Bide hep oynuyoruz hop hop ☺️ 23+5 olduk an itibari ile nisan ayinin son bebeklerinden olucaz :)
Melikebelo Nsrnylr çok erken başladı ama ya benim ikinci gebeligim ilk gebeligimde böyle olmamistim hiç
Nsrnylr @Melikebelo# Melikebelo benim ilk gebeliğim ondan bilmiyorum normalmi doktorda grpten kalmış olabilir dedi 3 hafta önce sağlam bi grip oldum ama onla alakalı gelmiyor bana iyileştim bu ağrı sonradan başladı
tugbamehmetbaki Nidda544 Çok yemek yediğim zaman sıkıntı oluyor benim için uyumak midem kötü oluyor yatağımda rahat edemiyorum en rahat ettiğim yer Halının üstü eşim biz bu çocuğa oda takımı almayalım halı yetecek galiba böyle giderse diyor
EsenBursa Nidda544 benim 4 boyutluda 21 nisan doktorda 29 nisan ckti :) biz kiyafet aliyoruz begenip gordukce ve bebek arabasi aldik. Oda basta yapmicam ben ilk basta yanima alicam diye tek besik alicam o da biraz daha son zamana dogru. Siz peki
Halimeo Cileklipasta mrvkrbyk 2 cingün sonra destek almamamya özen gosterdim yavaş yavaş ayaklarımı birakirdim yataktan yavaş yavaş kalkardim gezerdim bebeğim için direniyordum bir buçuk haftada TM kalktım çok sukur iyileştim dikislerime çok iyi baktım Banyo yaparken streçle kapatirdim direk banyodan coktigimda kurtma makinasiya çok sıcak vurmayip kurutup pansuman yapardım
sonernaysesi Nidda544 23+5 teyiz bizim de kızımız olucak inşallah gerçekten 2019 kız senesi 😍 Rabbim hepimize sağ salim kucağımza almayi nasip etsin
Sibelikra Nidda544 ben fazla almadım aslında çünkü bebekler hemen büyüyorlar 3 4 takım tek aldım 0-3 aylık diğer aldıklarım da 6 9 aylık