bsrfrt Nidda544 benimde 21 haftalıkken 520 gram bebek 1 hafta ilerden gidiyor dedi ondan merak ettim😊
EsenBursa Nidda544 benim 4 boyutluda 21 nisan doktorda 29 nisan ckti :) biz kiyafet aliyoruz begenip gordukce ve bebek arabasi aldik. Oda basta yapmicam ben ilk basta yanima alicam diye tek besik alicam o da biraz daha son zamana dogru. Siz peki
1melek1annecik EsenBursa vücudumda ağrı bnm de olmuştu doktor istersen magnezyum yazarım ağrıyı geçirir ama bebeğe faydası sıfır dedi onun yerine maden suyuna başladım bi yandan da muz kas ağrılarına iyi gelio hem bebeğe faydalı hem de ağrılarımı azalttı ☺️
Sofita Biz de 26+ 5 iz. Hareketler artti iyice, rahim alt tarafinda cok batma bicak saplanma hissi yasiyorum. Alisverise liste yaptim cikip hepsini alacagim insallah. Benim bebek erkek bu arada bu baslikta gercekten cok fazla kiz bebek var dikkatimi cekti benim de
Muwahhide Bizimde kız 🤗 bence 2019 kız senesi 😇 günler çabucak geçsin istiyoruz anneler , riskli gebelik geçiriyoruz ve çok zor geçiyor. Bel ağrıları, kasık ağrıları , bebek baş geliş pozisyonda , bi yandan dikişliyiz , bebek aşağı baskı yapıyor. Kabızlık var , annemde kalıyorum , sadece wc ye kalkıyorum , şafak 99 inşallah hızlıca geçer , sağlıkla kavuşuruz 💕
Hhhzzzlll3545 Nidda544 an itibariyle 27 hafta olduk oglusumlaa hayirlisyla gelmesini bekliyorum bebisimin 🤗 sen napiyosun 😊😊