Kızlar bide ben sol yan tarafta hissediyorum biseyler oluyor batma tarzı doktor sadece karnımın ortasına bakti orda degk bu tarafta biseyler hissediyorum dedm halde kaile almadı ortaya tutunca tüm iç bolgemi gözüküyor ki benm hisettgim bilgeye götürmedi bile cihazı . Kızıma hamileyken hatırlıyorum yan taraflara bakıyorlar di hep hamilelik ilerledikçe sonra genel tüm karinda geziyorlar di . Birde demeyi unuttum herhangi bir sıvı birikimi yok dış gebelik de değil dedi. Sıvı birikimi yok derken ne demek istedi acaba . Okdar gerildim ki soramadım bile