Ben laborantım ve bende geçen hafta pazartesi betama baktığımda 20 çıkmıştı benimde 5 6 gün vardı adetime doktora gitmeden önce 2-3 gün arayla baktım azar azar yükseliş vardı cuma günü doktora gittim ve şuan bişey görünmez pazartesi günü bakalım adet gecikmesi olunca beta o zaman güzel yükseliş gösterir dedi bugün 3.ncü günü gecikmemin ve 2000 i gördüm. Sözün kısası İçini ferah tut 🙏🏻🕊️ ve başka bir doktor bul en iyisi en baştan san böyle davranması hiç hoş değil🙁