Dunyammmm merak etmeyin bazı doktorlar mal oluyor ilk gebelıgımı 33 ile ogrendım ertesi gün doktora gittim doktor bana aynı böyle dedi
yaaaa 1 hafta ıcınde kanaman olacak kımyasal gebelık keşke gelmeseydın boşa neyse bır dahakı ay bı daha yaparsın dedi ve ben ağlaya ağlaya ordan çıktım
Sehır dışında doktora gıttım memleketteydik lekelenmem oldu doktor bana dedıgı tek şey akıllı bı insan olsan ıstanbuldan buraya gelmezsın bebek iyi mi dedim yaşlılarla aynı yerde çok kaldın herhalde laftan anlamıyorsn git beni meşgul etme dedi
doktorların bazıları Allah’ın belası oluyor o yüzden 2. gebelıgımı öğrendim ve doktora 8 gün sonra gittim bılıyordum kı ağlayarak dönecektım