Chan Zeliha66 en son baktığında vajinal baktı, en doğru sonuçta öyle alınıyormuş sanırım. Geçmiş olsun bu arada, sağlıkla çocuğuna kavuşursun inşallah.
Mczmasya Aslinda gittigim doktorda Arda Lembet anne karnindaki bebege ameylat eden ve turkiye in ilk diplomali prof perinatologu boyle Bir hata yaprmi Kizlar bilmiyorum adam normal Dedi ama ben rahat edemedim
Hfoz Kızlar bendeki rahim kısalmasını sordum yine ölçü söylemedi sadece dediği şey bebeğin kafası aşşağıda baskı yapıyor dedi 34.haftayı bi görelim diyo şuan 33 +1 oldm.yürümek yok dinlen ve çok su iç dedi
Aysenur01 Mczmasya doktor normal diyorsa niye soruyorsunuz burda bin kafadan bin ses çıkacak kalbinizi ve moralinizi bozmayın
Mczmasya Mayasey canimm rahim Agzi uzunlugu serviks deniyor , servikal yetmezlik rahim Agzi yetmezliginin teshisinde kullanilan bir Olcum altan muayene ile Anlasiliyor
deniz2019 Mczmasya ya bakma kimseye yazdığını herkes “mm” diye yorumluyor Yaz google a anlarsın doktorun sana 30 mm dememiş de 3 cm demiş aynı şey 40 mm olan da en maksimumu Mesela idrar kesen dolu olsa belki 35-40 mm çıkıcaktı senin de 30-40 mm yani doktorunun tabiriyle 3-4 cm istenen uzunluk
Gullllllll Zeliha66 kaçıncı haftandasın? Bendede yumuşama vardı ve ultrasonla rahim ağızımı göremedi?
Gullllllll Zeliha66 rahim agızın yumuşama olayını görüyor demi. Benim tanıdıgım 39. Haftalıkken rahim ağızını görememiş bir hafta sonra doğum yapmış...
Gullllllll Zeliha66 ya benim 1buçuk cm kadar düşmüştü. Sadece wc ve yemek için yataktan kalktım şuan 3 cm ama yumuşama olayı sıkıntı dedi doktor hep. Ve rahim agızını görememesi tedirgin etti beni.
Zeliha66 Gullllllll rahim yumuşaması. Normalde rahim kıkırdak gibi olması gerekirken et gibi oluyomus ona deniyor canım.
Zeliha66 Gullllllll valla onu ben bilmiyorum canim rahim agzini göeememe nedir yarin doktora gidicem unutmazsam sorayim
ebruu30 Mczmasya Benm de aynıydı canım 20 haftalık serklaj oldum sürekli ilaç kullanıyorum.. 24 haftalıkken ciğer geliştirici iğne yaptırdım.. Bunlara rağmen 26 haftalık sancım geldi 2 akşam hastanede yattım şimdi hiç bşy yapmıyorum ye iç yat.. Dikkat et bence gerekirse başka doktora da görün daha haftan çok erken çünkü.. Şimdiden önlemini alsın doktor..
Emellll67 Mczmasya canim benim de perinatoloğ doktoru 32 ölçmüstü bu gün kendi doktorum ölçcum yapti oda karnimdan 32 ölçtü şuan için bi kisalma yada bi açiklik yok dedi benim kafa diyo ki zaten bir sorun olduğunda doktorlar riske atmazlar illaki derler şunu ilaci kullan bu ilaci kullan diye ve benim doktorum tüp bebekle hamile kaldigimi biliyo perinatolog doktoru biliyo göz göre göre reske atmazlar
Mczmasya Emellll67 bende tup Bebek ile perinatolog da biliyor bunu umarim Riske atmamislardir Allahim Korusun insallah hepsini bu saatten sonra Allahima emanetler saglikla Kucagina al canim