ozgezynp Fatmadrama canım ilk haftalarımda ben de aynı durumu yaşadım hatta 15 16 haftalık olana kadar
Fatmadrama ozgezynp iyi tek değilim süreç normal ilerliyor o zaman. zor bir süreçmiş ama gebelik Allah hepimize yardım etsin
Beybun_29 Nergislyssa bebek büyüdü için ağırlık var taşımak zor Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla kucağımiza alırız 🥰
ozgezynp Nergislyssa canım sanırım gerek kalmadı çünkü az önce 2 tane sivrisinekle göz göze geldim gerçekten bana özel sineklerim varmış allahın belaları kocamı ısırın anayım ben ana diye bağırmamak için kendimi zor tutuyorum sinirlerim alt üst oldu 😂😂
ozgezynp Fatmadrama hormonlar yüzünden hep. Aralık ayında sıcak bastı diye vantilatör açıp öyle uyuduğum oluyordu 😂😂
ozgezynp Reyreyyyy Balıkesir Edremit… Yazlık yer belası bu sinekler. Cemre düşmeden her yere sivrisinek düşüyor buralarda 😂😂
Reyreyyyy ozgezynp ah kiyamam ah benim de eşimi degil hep beni yiyo bu sinekler seni cok iyi anliyorum zaten hamileyiz uykular haram oldu bi de uzerine bu 😂
Fundahakanb Beybun_29 37+3 uykum var yorgunum uyuyamıyorum . Bebek bir kasılıyor bişi yapıyor canım cıkıyor
Beybun_29 Fundahakanb aynısı bende de yanlız değilsin 🤷♀️ çok fena kasılıyor otursam oturamiom uzansam uzanamiom 🤦🏻♀️
Aliye35 36 dan selamlar deli gibi midem yanıyor. Uyumak istiyorum ya. Bari doğurmadan önce uyudak biraz. İki haftanın üstüne oğlum ilk defa sola kaydı. Şaşırdım. O da uyanık tabi Essek sipası 😁
EsranurB 30lu haftalarında olan uykusuz gebelerin arasına 24. Haftadan girmem 😂 sizin yükünüz ağır ya ben neden uyuyamıyorum canım anneler 🍀
Fundahakanb EsranurB ben de o haftalarda uyuyamıyordum dert etme :)) ağrıdan diil sttesten oluyor o vakitler. Spnra ağrıdan sonra heyecandan sonra bebekten ….