Selinmoon eşim şehir dışında bende bir bebek daha olduğu için annem ona bakıyor bende ağırlaştım hastane de çok ters 4 dolmuş falan benim eve yakın anneme çok uzak işte eşimin gelmesini bekliyorum ama şükür çok rahatım baya dinlendim 😀😀 kızııı çok özledim bir hayırlısı ile doğursaydık senin ilk demi😀😀