Selinmoon 30+5 iz bizde icim kipir kipir🙂hepimizin bebisler sağ salim gelsin inşallah 🙏hicbirseyim hazır değil daha erken erken derken şimdi de gec mi kaldım acaba diyorum kiyafetler yıkanıp ütülenecek daha alışveriş bile bitmedi nereden başlayacağımı da bilmiyorum dip köşe temizlik hiç saymıyorum bile belki bitiren biri öneri yapar🙂bi de bogaz ağrım var arkadaşlar ne önerirsiniz soğuk algınlığı falan değil yutkunurken takılma gibi bisey öksürük yapmaya basladi🙄