Selinmoon Aynı gün aynı haftada olanları az çok biliyorum 😻32+3 @YeniGelinMeselesi @Cerenglr @izobellaaa-_- @Sermec27 Bence bu postun altında bazı konuşmalar yapabilir :) doğumu vs. konuşuruz. 🌸
Sermec27 Selinmoon valla şimdilik bir sorun yok bir ara çok feci kuyruk sokumu ağrısı yaşamıştım şükür o geçti şekerim var işte diyet yapıyorum 11 haftadan beri cumartesi de randevum var inşallah hayırlı haberler alırız 🥰
YeniGelinMeselesi Selinmoon 32+0 beni biliyosun ya 34. Haftada kontrolüm var o zaman belli olucak her şey inşallah 37den önce doğurmam🥲😂
sunashn50 Selinmoon normal mi bilmiyorum az önce karnımın üst tarafında bi ağrı başladı ve karnım cok sert gerilince daha fazla agriyor hiç yaşadınız mi 🥹
Selinmoon O_glanannesi bizdensin :) bu aralar bebiş hareketli vallahi nefesimi kesiyor , onun dışında çok şükür diyelim . Senin nasıl gidiyor? 🙏
Selinmoon sunashn50 Hiç yaşamadım ama kabız mısın ? Ya da gaz falan olabilir mi ? Ya daa bebiş toplanmıştır ondan olabilir .
rabiksu06 sunashn50 kaburgalarınızın altı ağrıyor gibi mi oluyor? bende de oluyordu o hala oluyor doktorum nstye bağladı bir problem çıkmadı sizinkide önemli değildir inşallah içinizi ferah tutun ☺️
Selinmoon Sermec27 çok şükür 🙌 benim de öyle bir ağrım vardı ne zamandır yok tü tü tü 🤣 Ay az kaldı biraz daha sabır canım . Hadi inşallah haber et muhakkak 😻
Selinmoon sunashn50 Yok daha konuşmadık bu ay sonunda randevum var , bakalım neler olacak 🤣 korkuyorum zaman daralıyor , bol bol yürüyorum yarım saat dolunca çişim durmuyor 😂😂😂 koşa koşa eve zor geliyorum 😣
555eeee67 Selinmoon çiş derken canım bende çok fazla gidiyorum da 1 2 damla bi şey oluyo sizde de öylemi
Selinmoon YeniGelinMeselesi Üf benim de taaa 35. Haftada var 🙄 ay inşallah az kaldı zaten , dinlenmene bak 🙏
YeniGelinMeselesi Selinmoon zaman geçmiyor valla ya bu haftalar çok yavaş geçiyor bana 🥲 öyle yapıyorum ya napiyim yüreğim ağzımda geçiyor pazar gününden beri kasılmaları çoğaldı hatta daha önce hiç kasılmıyordu böyle ama inşallah açılma yoktur diyorum önemli olan o 🙏🏼
mommyy24 Selinmoon ayyy bende varım kızlar bi wp grubu açsak mı hem haftalarımız aynı hemde aynı anda anne olacağız birbirimizi çok faydamız dokunur benimde ilk bebeğim baya tecrübesizim 🫠
Selinmoon mommyy24 Bana fark etmez 😍 herkes okey derse neden olmasın . Ne konuda bilgi almak istiyorsun canım yardımcı olalım sana 🙏
Scelikler Selinmoon gayet güzel gidiyor şükür heycanla bekliyorum miniğimi bebişim ters dönmüş normal dogum istiyorum doğum pozisyonu alan var mı yoksa dönermi tekrardan🤔
mommyy24 Selinmoon hayır bilgi için değil ama böyle wp olsa hemen her şeyde yazarız iyi Olur diye dedim isteyen olursa ben açarım ya 😂
rabiksu06 Selinmoon hahahah evettt çok ağırlaştım hastane çantam hazır değil hala siz hazırladınız mıı 😩🥹