Hilal1407 ben de kullanıyorum canım hatta şu an sabah akşam kullanıyorum . Ben eldiven takıyorum ayakta bacaklarımı hafif açıp vajinadan içeri parmağımın gittiği yere kadar ittirip sokuyorum çok basit bir şey zaten . Vajinal yolla alınan tüm ilaçlar için 20dk yatmak yeterli oluyor ama garanti olsun diye yarım saat yatabilirsin . Günde 1 adet kullanacaksan gece yatarken koymanı tavsiye ederim kolaylık olur . Tuvaletini yaparken ya da iç çamaşırına akıntı ya da minicik toz parçası halinde gelebilir bu normal bir durum . Ama tam ya da yarım şekilde ilaç geri gelmişse bu doğru şekilde içeri itememişsin demek oluyor . İlacı soktuğun gibi ucunda bırakmayıp parmağını içeri doğru ittirip güzelce sokarsan hiçbir sorun yaşamazsın için rahat olsun . İlaçta şifa olsun inşallah 🙏