nur_n Anneadayiii inşallah sorunsuz şekilde geçer süreç eşiği yukarı çıkıyor genelde 28.haftaya kadar çıkabiliyor inşallah benim de rahim ağzım 29 mm çıktı 25. Haftaya gireceğim doktor dinlenmemi söyledi progestan fitil ve iğne verdi inşallah hepimiz bebeklerimize sağlıkla kavuşacağız 🤲🏻
Anneadayiii nur_n aminnn inşallah canım 🙏 ben evde hiç iş yapmiyorum yemek dışında çok dikkat ediyorum 37 görelim doktorum belli haftaları belirledi ama hayırlısı ile sağlıkla kolaylıkla kavusalim yavrularımiza 🙏🤗
nur_n Anneadayiii âmiiin inşallah sürekli yatıyor musunuz yoksa günlük hayatınıza devam ediyor musunuz 🥹
Hatice5258 Hilal1407 doktorunuz belirtmiş olması lazım ilacı yazarken yanında özellikle belirtmiş gerekir bana vajina yolundan verdi ama ağız yoluyla kullanımına da uygun. Doktorunuza sormadan kullanmayın
twinsmom__ Hilal1407 4aylık hamileyim tüp bebekle, ilk günden beri vajinal yolla kullanıyorum ilk 3ay günde 6adetti berbat bişey akıntısı ama zamanla alışıyorsunuz bende başlarda koyamıyordum saatlerine dikkat edin çok faydalı bişey
Anneadayiii nur_n günlük hayatıma devam ediyorum ama ev süpürme yok uzun yol yasak kısa yürüyüşler bile yapmıyorum olduğu kadar olabildiğince yatıyorum :)