Hilal1407 iyice ittirmek gerekiyor anlarsın zaten bende ilk yapamamıştım çıktığını anladım tekrar geri ittirdim 1 saat yatman gerekiyor ben ayaklarım havada yatıyodum ama ilacı kullandıkça fazla ilacı ister istemez atıyor ben sabah akşam kullanıyodum gece son tuvaletimden sonra yapıp 1 saat ayaklarım yuksrda durduktan sonra uyuyordum ona rağmen gece tuvalete kalktığım an fazlası çıkıyordu doktoruma sorduğumda normal demişti bilginiz olsun