glycnkrt GizemSevilir ben değilde teyzemde olmuştu. 20.haftdan sonra düzelmişti stres yapmayın ve kötüyü getirmeyin aklınıza 🙂
GizemSevilir Eliff_gny ay öyle mi yaa git gide rahatlıyor için bunları duydukça valla daha yolumuz var sanırım inşallah bizimde yukarıya çıkıcak eminim 🙏🏻🤗
Eliff_gny GizemSevilir inşallah dua edelim doktoruma randevu alıp gideceğim bir de ona soracağım bu durumu gititigm de yukarı çıkmış olur inşallah sizede yazarım tekrar umut olur ☺️
Kbrcan0033 GizemSevilir ben marjinal plesanta previadm detaylı ultrason da öğrendim 30. hafta kontörle gittiğimde düzelmişti çok şükür korkma dinlenmeye çalış bebek ve rahim buyudukce plesanta yukarı çıkıyormus inşallah seninki de çıkacaktır
GizemSevilir Kbrcan0033 doktorumda daha erken takipte kalıcaz dedii inşallah benimde sizin gibi normale döner ve yukarı çıkar bol bol dinlenip dua edicem içimi rahatlattınız teşekkür ederim 🙏🏻
Kbrcan0033 GizemSevilir inşallah düzelir merak etme internette yazılanları da okuyup kendini strese sokma 😍
GizemSevilir Kbrcan0033 inşallah canım evet artık bakmıyorum internete artık bıraktım araştırmayı korkutuyorlar insanı daha çok 🤗
Birbebekk Merhaba bendede aynı durum var sizin haftamız erken ama ayaklarınızı yüksek yere dikin bol bol dinlenin ağır kaldırmayın ilişki yasak.cok dikkat edin yukarı çıkar inşallah Allah korusun kanam gördüğün an hemen en yakın acile git
GizemSevilir Birbebekk teşekkür edirim şuan dinlenme moduna geçtim mümkün olduğunca yatıyorum dediğiniz gibi daha erken dedi doktorda çıkabilir dedi inşallah bakalım zamanla görücez 🙏🏻 kanamam yok şuanlık olursa durmam zaten giderim hemen
GizemSevilir sulekevser21 bende yaro gurbette sayılırım ben Tekirdağda oturuyorum ailem Belçikada kayınvaldemler istanbulda ama en önemlisi kendi ailemden km lerce uzaktayım bırda hiç arkadaşım yok evden bi markete çıkıyorum sohbet etcek kimsemde yok yalnızım sanki eşim elinden gelen desteği veriyor ama insan 2 derdini anlatcak birini arıyor bide bu şekilde yatarak hamilelik geçirirken yatdımına ihtiyaç duyuyor ailesinin özellikle annesinin 🥺
melocanmelekmelocan Sevde11 kanamanız kahverengi lekeler şeklinde miydi? Yoksa regli gibi kırmızı mı?
Sevde11 melocanmelekmelocan regli gibi kirmizi ilk gün sonra ki günlerde kahverengi lekelenme şeklinde
melocanmelekmelocan Sevde11 şu an normal bir gebeliğe döndü mü sizinki plesenta yukarı çıktığına göre her şey olması gerektiği gibi dimi.. moral arıyorum kendime ondan soruyorum. 22+3 ‘teyim nasıl bu süreci geçiricem bilemiyorum. Bugün sabahtan akşama kadar her wcye gidişimde kahverengi leke vardı.
Sevde11 melocanmelekmelocan tabi zamanla çıkar demişti zaten doktorum dediği gibi de oldu çok şükür .çok dikkat etmiştim ben sürekli yattim atlattık o süreçleri siz de dikkat edin çok iyi anlıyorum sizi ama geçecek bu günler sizin de çıkar çıkmasada sezaryen yapıyorlar , lekenmede öyle hemen bitmemişti benim 4 5 gün devam ettiği olmuştu sizin de normal olması korkmayin 🙏