Bugün kontrolde plesenta previa olduğunu söyledi doktorum 15 haftalık hamileyim sizce zamanla düzelir mi yoksa sonuçları çok kötü erken doğumdan kanamalara kadar risklerle dolu başından bu durum geçmiş olanlarınız var mı beni bilgilendirirseniz çok sevinirim çok korkuyorum 🥺