GizemSevilir benimde 8 haftalikken kahverengi lekem geldi 13 haftaya kadar devam etti her gün oğluma doğum günü yapmıştım 14 şubatta o akşam biraz ayakta kaldığım için aşırı belim ağrıdı bisey olacağı belliydi ve kanamam oldu adet görür gibi iç çamaşırım bacaklarmdan aşağıya indi acile gittiğim de alttan bakıldı bebeğin iyi dediler progestan verdi o zaman sonra duphaston kullandm bir daha öyle çok kanama yasamadm 13 haftadan 26 haftaya kadar tam kapatsa suan bile mutlaka bi kanama lekelenme yaşarım diye düşünüyorum başlarsa düşük riski var dediler ama plasentan aşağıda demediler bana o zamanlar deselerdi baştan dikkat ederdim az kaldı ama bende bittim ya düşünmekten korku bi yandan bi çocuğum daha var onu düşünmekten ya çıkmazsa ya kanamam olursa ameliyatta diye kafayı yicektm artık bende saldm düşünmüyorum hersey olacağına varır diyorum Allah büyük vardır bi hayr dedim bekleyip görcem rabbim yardımcım olsun inşallah ama çıkar diye umudum var .