BrcnBlgn Haticebaysalll Yok canm kan tahlili alio bde ultrasyndan bebisin ense kalinligni falan olcuo
Flomrhlm Haticebaysalll 12+3 de erkek gibi görünüyor dedi doktorum erkekler erken gösterir dedi değişmedi bende en başından beri erkek hissediyordum ikili test için aç olmak şart değil diye biliyorum
Deletedmom325 Hulya57 ben doğuda görev yapıyorum. Burda sanırım vatandaşa indirim var özellerde Bi de ben devlet memuruyum ekstra onun indirimi var
Hulya57 esractn yok canim burda yapmıyolar büyükcekmecede oturyrm ben kuzenim ben ablam 3 kişiyide özele yönlendirdi yapmıyorz dedi
Seroo01 Haticebaysalll aç veya tok farketmiyor cnm bizde geçen hafta yaptırdık 12haftalıkken ve oğlum olacağını öğrendik 🥰
Elifdursun Nezahatozen canım perintloji yüksek riskli gebelere bakıyor kadın Doğum doktoru riskli gebelik diye seni yeşil listeye alıyo sonra 182 den gözüküyor alıyorsun randevu
Nezahatozen Elifdursun yanlız riskli olsa derdi gayet iyi giden bi sorun olmadığını demişti bilmiyorum ki
Seroo01 Haticebaysalll ben ilk oğlumdada 12haftalıkken öğrenmiştim cnm darısı sana özellikle erkek bebekler daha çabuk gösteriyor
Ecece Haticebaysalll canım yapar ben aç gittim kan testi yapılıcak ya doğru sonuç versin diye etkisi varmı bilmiyorum ama
Gokkusagivemucize Hulya57 göremedi belki. Benim de ikinci gidişim bu doktora ama benziyor dedi. Yine de kesin denemez. En net 16da falan belli olur
Morcivert061 Haticebaysalll bende dun gittim 12.haftaydi ikili test istemedi ama ense kalinligina falan ultrasondan bakti. Cinsiyeti soyleyemedi malesef yuzustu yatiyodu cnku😊 insallah gorursun sende ama tam net bisey soylemiyolar bu haftalarda
Elifdursun Nezahatozen ben biraz değişik ni olay yaşadım devlette ve oraya sevk edilecektim riskli bir gebelik olsaydı bana o şekilde dediler riskli gebeliklere bakıyor diye ama belki bazı devletlerde değişiklik gösterebilir