Deletedmom325 Haticebaysalll ben de bugün yaptırdım 12+3üz 😊 tok gittim ben bir hafta sonra çıkacakmış sonuçlar. İnşallah sıkıntısız atlatır herkes bu dönemi de
ebrarmom08 Haticebaysalll tok git bosuna kendi ac birakma farketmiyo 😊 cinsiyet bebegine ve doktoruna bagli 😊 son olarak yptrmayanlarda varmis ama haftan uygun yaptrablrsin ben 11+3 ken yptrdm pazrtesj sonuc ckcak 😊
Aryaa Slm kizlarbende 11+5 Haftalıgım benimde ultrason ayın dokuzunda çok heycanlıyım buarada bulantılarım gitti ve göğüsümdeki agrılarda normalmi böyle olan varmı ben biraz tedirginim daha önceleri düşüklerim oldu rabbim hepimizin yavrularını korusun saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsin sevgiler😘😘😘🙏
Aryaa Neden okadar pahalı ben finlandiyada yasıyorum burda üçretsız nekadar saçma ya parası olmayan ne yapsın devlet hastanelerını. Karşilaması lazım
Gokkusagivemucize 11 artı 1 haftalık benim de. Bugün devletteki doktorum erkeğe benziyor dedi. Tabi kimseye diyemem bunu 16 haftaya kadar emin olamam.
Momoz Benim 12 +4 cinsiyeti öğrenemedik ama tok git bebek daha hareketli oluyomuş tokken bugün doktorum söyledi bazen bebeklern pozisyonu farklı oluyo ya daha çabuk dönüyolarmış o zaman. İkili taramaya gittiğimde bebeğin ensesini ölçtürmek için 20dk bekledim dönsün diye :)
Sinem21 Haticebaysalll bende 12 oldum bugün 🥰gittim kontrole yaptı cinsiyet tahmini de yaptı ama söyleme kimseye değişebilir dedi😂 öyle de güzel yatıyodu ki teste hazırlamış kendini yavrum😂
BrcnBlgn Haticebaysalll Canim tok git bosuna bebisi ac birakma .) arastirma hastaneleri ucretsiz yapiyor
BrcnBlgn Haticebaysalll Yok canm kan tahlili alio bde ultrasyndan bebisin ense kalinligni falan olcuo