Dmrc5234-
Canm, benim hamile kalmadan d vitaminim falan çok düşüktü ,tsh ım yüksekti , bunlar için takviye kullandım , artı her gün omega 3 e başladım, artı yürüyüş, ve sağlıklı beslenme.. kendi sağlığım içindi tabi.. 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim… yani bence ilk hormon , vitamin , değerlerine baktırıp onları düzene sokmak lazım