Dmrc5234- sende ya da eşinde sağlık problemleri yoksa… Sen hamile kalamiyor değilsin sadece zamanı değil kuzum Rabbim onun zamanını yazmıştır ama hızlandırmak senin elinde çok dua et ve aklından gebelikle ilgili her şeyi çıkar. Ben hep şöyle dua ederdim. Allah’ım hayırlısini kolaylıkla ver zorlaştırma geciktirme gönlumde olanı kucagima almayı en kısa zamanda nasip et derdim. 3 kaynım oldu asla isyan etmedim acı çektim üzüldüm ama en fazla 3-4 gün sonra hemen toparlandım dedim Rabbim daah guzelini nasip edecek biliyorum dedim ve çok şükür bin şükür şimdi kızımın yolunu gözlüyorum. Ve öyle bir zaman gelecekki sende ben gibi biz gibi bir başkasına bu şekilde yazacaksın ve sabretmesi gerektiğini söyleyeveksin çünkü sabrın sonunda bir selamet bir ferahlik var. Rabbim bebek isteyenin kucağını boş bırakmasın en kısa zamanda hayırlısiyla kolaylikla nasip etsin inşallah 😘🥰