Buna kimse mide yanması diyemez bu mide yanması değil bu midenin ejderhalar tarafından işgal edilmesi bu bir yanardağ gerçekten artık rennie yi kaşıkla içmiyorum yeterli miktarda kafama dikiyorum direkt şişeden. Biraz daha ilerlersek ağzımdan ateş de fışkırtabilirim gerçekten çok bunaldım ahshshshs