ZeyHus33 bende artık renni duo değil onu aldırıp onu kullanacağım benim kullandığım ilaçta rahatlatıyor ancak çok değil gece yatmadan içiyorum uyuduktan sonra yeniden başlıyor. Benimde yanma nedeni iel gözüm bir şey görmüyor uykusuz kalıyorum yüksek yatıyorum her yerim acıyor karnım çok büyüdü rahat edemiyorum zaten 😟 Rabbim şifa versin 😟