iremd-1798 Gün boyu dikkat de etsem inanılmaz bir mide yanması yaşıyorum hele ki yatacağım zaman daha da çoğalıyor gece uykularım kalmadı resmen 7 den sonra bir şey yememeye de özen gösteriyorum ama nafile 😟 ne yapacağız böyle 😅 30. Haftadayım bu arada ☺️
Seysamm iremd-1798 bende 34. Haftadayım hamilelikte en çok neyden zorlandın deseler bunu söylerim gece asla uyutmuyor asla
Gmmze iremd-1798 dün gece uykumdan uyanacak kaadar oldu inanır mısın oturarak uyudum şaka gibi bende 30 dayım napicam bilmiyorum
Kubraakdemir iremd-1798 canım buz dolabından soğuk süt doldur yarım çay bardağı yudum yudum iç çok iyi geliyor
Gencanne42 iremd-1798 aynı durumdayız canım bende zaten öncesinde de vardı iyice kötü olmuş durumda gaviskon ile yaşıyorum bazen soğuk süt içiyorum ama o çok fayda sağlamıyor
iremd-1798 Seysamm kesinlikle bende yanii bir de reflü var bende üzerine hamilelikte eklenince yatırmıyor oturarak uyumaya çalışıyorum bir de sabahları erken uyanmak işin içine girince çekilmez hal aldı renni Duo kullanıyorum iyi geliyordu şuan o da etki etmiyor 😟
iremd-1798 Gmmze valla bende bilmiyorum artık bu mide yanması beni çok zorlamaya başladı çok da üzülüyorum bu duruma Rabbim şifa versin ama hamilelik sonuna kadar böyle nasıl devam eder bilmiyorum 😟
Gmmze iremd-1798 sorma her sabah erken uyanma durumu gün içinde uyuyamiyorum daha bebek gelmeden zombi gibi oldum
Gmmze Kubraakdemir bu gece 15 yıldır ilk defa süt içtim banamisin demedi gene uyutmuyor birde hasatayim burnumda tıkandı çifte komboyuz 🤗
iremd-1798 Kubraakdemir deniyim umarım bana da iyi gelir. Uyuyup dinlemek istiyorum zaten çalışıyorum yoruluyorum 😟 teşekkür ederim ❤️
iremd-1798 Gencanne42 bana doktor renni Duo verdi günde 3 defa diye ben gece yatmadan içiyorum sadece rahatlatıyor biraz ama 2 3 saat sonra yine başlıyor 😟 önümüzdeki hafta randevum var gaviskon yazdırayım balii
iremd-1798 Gmmze bende aynı durumdayım ya gece uyuyamıyorum sabah kızımı okula gönder işe gir derken yoruluyorum çıkınca da hemen yatıyorum hamileliğim çalışarak ve yatarak geçiyor resmen 😅
Hemsire2727 iremd-1798 yemekle beraber sıvı tuketme canım mide yanmasını tetikler bide soğuk süt iç yatmadan
iremd-1798 Hemsire2727 aaa bak bunu bilmiyordum gerçi yemekte sıvı da tüketmiyorum ama yine dikkat edeyim ben fark etmiyor da olabilirim çok yorgunum çünkü 😅
Hemsire2727 Gmmze evet canım yemekten sonrada bı yarım saat beklemeye çalış yemek mideye sinsin önce ben öyle yapmıştım faydasını çok gördüm
kbra_588 iremd-1798 sen maşallah 30. Haftana gelmişsin benim 16. Haftada reflü başladı 19. Haftada yanma ne uyku kaldı ne bir şey şuan 23. Haftadayiz daha neler olacak bilmiyorum.
Gmmze kbra_588 benimde o haftalarda başladı dedim bu neyin nesi omrumde yasamadim düzelecek derken şimdi bu boyutta inşallah bu seviyelere cikmazsin Çok zor çok
iremd-1798 kbra_588 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun gerçekten zor bir durum. Geçmiş olsun size de 😟 evlatlarımız için katlanıyoruz ama çok zorlamaya başladı 😟