Dereya anlıyorum cidden çok zor tam 12. Haftada gitcektik eşimle gidiyorum oda içeri giriyo oda görsün istiyorum vardiyalı çalıştığı için 12. Hafta da vardiyasi uymuyo ve izinde alamiyo onun için 12+6da gitcez 27 mayista🤦♀️ o kadar zor ki sürekli eşime diyorum özele gidelim bsii yapalım ama oda doktor 12. Haftada gelin dedi ya diyo , zarar vermeyelim merakimizla bebeğe diyo çok ultrason da zararlı diyo 🤦♀️ oy oy Rabbim hayırlısını versin sagliklisini❤️