Dereya bizde bugün gittik ilk doktor kontrolümüze. 5+6 haftalıkmışız keseyi gördük de daha bebişimizi ve kalp atışını duyamadık erken dedi. Bayag bi kan idrar tahlilleri yaptı haftaya tekrar gidicez kan sonuçları için. İnş kalp atışını da duyarız. 2. Gebeliğim bu arada şimdilik sorunsuz geçiyo bakalım 😃