Nezahatozen1 Echanim sonradan kusmalarim başladı ama bazen yok oluyor cok tuhaf yoksa iyi giidiyor hafif arada yanmalarimiz oluyor sizlerin nasıl gidiyor
Echanim Nezahatozen1 iyi gidiyor şükür bendede bulantı oluyordu şükür geçti şimdide bacak krampları benj zorluyor gece uykudan uyandıracak kadar 🥹
Nezahatozen1 Echanim ya keşke doktorunuza deseydiniz daha benim başlamadı ama doktor verdi bu hafta vitaminler kramp için başlıyoruz artık bir sürü ilaclara
Echanim Nezahatozen1 magnezyum verdi onu kullandm ama işe yaramadı 🥲 şuan progestan hap ve decavit vitamin kullanıyorum
Dnya123z Ben 13+4 10 gün önce kanamam oldu progestan iğne hap kullanıyorum kanama durdu bu sefer çamur gibi akıntı geliyor doktorumuz normal dedi
Dnya123z Echanim teşekkür ederim şuan iyiyim çok şükür sadece çamur gibi bir akıntı var döktürün normal dedi dinleniyorum
Echanim Dnya123z e kırmızıdan kahverengiye döndü inşallah o kahverengi akıntı da geçer 😊 cinsiyet bellimi sizin
Echanim Dnya123z ha renkli ultrasondan baktı o ise net gözükür canım mesela benim arkdsda geçen gitmişti erkek denilmişti daha önce sonra bı baktılar kız 😊megersem kordonmş
mucizeolsunn Echanim insan görmeyince baya merak ediyor iyidir inşallah sizin de cinsiyeti öğrenirsiniz belki
Echanim mucizeolsunn inşallah canım aynen merak ediyor insan ya inan gunleri sayıyorum görmek durumu nasıl bilmek için
Dnya123z Echanim evet renkli ultrasondan baktı 2 kere gittim her ikisindede erkek dedi bana nasip kısmet sizin cinsiyet belli mi