Hyryaytn9004 Echanim birebir aynıyız 😂 tansiyon düşüklüğü dışında bir sıkıntımız yok birde devlet hastanesi sorunları var 😑
mucizeolsunn Echanim 13+3 😊 bugün ikili taramaya girdim ultrason görüntüsü iyi çıktı şükür kan sonucu alacağım haftaya sizin nasıl gidiyor benim bebek biraz hareketliymiş öyle dedi doltor 🤭
Echanim mucizeolsunn ben en son 11 haftalıkken gittim hayırlısı ile haftaya cuma kontrolüm var bakalım bizim bebiş ne alemde 😍
Pembesarelle2 Echanim Kız dedi doktor ama ay sonu kontrolde daha net belli olur 🌸 siizn bellimiydi konuşmuştuk ama
mucizeolsunn Echanim insan görmeyince baya merak ediyor iyidir inşallah sizin de cinsiyeti öğrenirsiniz belki