Echanim mucizeolsunn inşallah canım aynen merak ediyor insan ya inan gunleri sayıyorum görmek durumu nasıl bilmek için
mucizeolsunn Echanim aynen bende öyleyim 🤭şimdi de cinsiyet için bi heyecan var içimde ne zaman öğreniriz acaba
Dnya123z Echanim evet renkli ultrasondan baktı 2 kere gittim her ikisindede erkek dedi bana nasip kısmet sizin cinsiyet belli mi
Echanim Dnya123z sağlıkla gelsin canım 🥲benim hayırlısıyla haftaya cuma gidicem bakalım artık belli eder mi kendini
Pellini kızlar ben gebelik tahlilllerimi yaptıramadım daha . o kan tahlilleri için açmı gitmem gerekiyo. inşallah çok geç kalmadım tahlillere
mucizeolsunn Echanim normalde şehir hastanesine gidiyorum orda 16 haftadan önce söylemiyolar herhalde o yüzden haftaya özele gidip baktırırım bi
2princessmother Echanim 13+3 ☺ 15 gün sonra gidicem cinsiyet için aşırı heyecanlıyım meraktan sabrım yok