Ezo667
Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve işinde çok ehliyetli biriydi yaklaşımı çok güzeldi çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin