Ezo667 Kızlar canım çok yanıyor 35+2 deyim son bir kaç gündür ağrısı vardı ama dünden beri patlayacak gibi gibi hissediyorum o kadar çok şişti. Progtolog krem sürüyorum önceden geçiriyordu acısını artık o bile etki etmiyor, yaşayan var mı?
Busaltun Ezo667 ay benimde çok fena 1 tane meme vardı simdi 4 tane oldu iç hemoroid vardı sanırım dışarı çıktı süreci bildiğim için doktora gitmedim kremleri fayda etmiyor maalesef sıcak su tek arkadaşım
ayse340 Ezo667 Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve işinde çok ehliyetli biriydi yaklaşımı çok güzeldi çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin
bilgemomy Ezo667 benimki de çok kötüydü hakiki zeytinyağı sürdüm pamukla ve beklettim pamuğu hep kuru kalmamasına özen gösterdim birde biraz şırıngaya çekim içine vermeye çalıştım yumuşatsın diye 4. Gün geçmişti ama çok kötüydü
Hazalperi Ezo667 benim çok büyük hemoroidm var normal doğumda sıkıntı olmasın diye doktor doğumdan önce dafflon hap başladı ve gerçekten şişlik baya indi doğum da hiç sıkıntı olmadı ilk doğumum da kullanmamıştım felaket olmuştu
Dlar İlk hamileliğimde yaşamıştım enteresan acı verici bişey ve benim ciddi duruma gelmişdi hemoroid yüzünden doğurmuşdum sakın hafife alma yapısal bişey yok tek çözüm doktor canm doktora git ben ikinciye hamileyim 30 haftadayım ve yine çıktı hemen doktora gittim tek yapılacak şey kabız olmamak dedi doktor ilaç verdi büyük tuvaletimi kolaylaştıran bir ilaç onu içince bir haftaya ağrı kalmıyor
Ezo667 Dlar bende kabızlık yok canım ishal var, İshal durumu artınca hemoroid acısı artıyor. Aldım şimdi randevu genel cerrahiye gidicem bugün inşallah hemen geçirecek bir şey yapılabilir
ayse340 Dlar Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin
ayse340 Busaltun Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin
sumeyye3 Merhaba kızlar bende 12 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri hemoroid var ve çok zor durumdayım günlerim yatmakla geçiyo ilaç kullanamazsın dediler ama ben artık dayanamıyorum başına gelen çözüm bulan var mı Allah rızası için yardım edin
Melek3675 sumeyye3 bu tarifimi her posta yazıyorum valla ben kurtuldum inşallah sizde kurtulursunuz bir tane soğan küçük küçük doğrayın bir bardak sütle pişirim krem gibi olana kadar daha sonra biraz soğusun bir bezin arasına koyun daha sonra basurun olduğu yere koyun biraz bekleyin
ayse340 sumeyye3 Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin
sumeyye3 Yaptım koydum biraz yaktı ama normal mi acaba. Bide sıcaklığı nasıl olmalı ılık mı yoksa soğuk mu farkeder mi caba
Nisa_90 skulentizm maalesef ıkınmayla daha çok artıyor. 😬Doğumdan 1 hafta kadar hemoroid acısı çektim. Çok büyümüştü. Bir pamuğa zeytinyağı damlatıp biraz beklettim üstünde öyle rahatladım.
Tutaste_ Sıcak su torbası koydum ben anca o geçirdi oturamıyodum artık deliricektim Yürüyemiyodum yolda
ayse340 Tutaste_ Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin
ayse340 sumeyye3 Geçmiş olsun canım benim de yakınımın hemoroidi çok şişmişti Biz de korkuyorduk ama gittiğimizde çok iyi bir doktora denk geldik ve çok güzel bir şekilde çözdü hem ameliyat sonrasında hem de şimdi Allah’a şükür hiç sıkıntı yok inşallah sen de en kısa zamanda iyileşirsin