Melmer bilgemomy sizinki hemoroid değil ozmn gecmiyor bi hafta oldu hiç bişey yemiyorum nerdeyse su kayısı filan hala çıkamıyorum çıksan acıyor napıcam bilmiuorum
Melmer bilgemomy sizde popoda şişlikler varmıydı bende var ne kadar sürede geçti çok kaygılıyım korkuyorum
bilgemomy Melmer makatta şişlik etrafı ve kanamalı canım ben üstüne bile oturamadım geçiyor geçiyor zeytinyağ çözdü benim direk yumuşattı
Melmer bilgemomy hayatım benimki hemoroid iki tane elle giriyor içeri çok afedersin daha iyiyim ama kabız olmamak için hep bu çabayımı sarf etcez doğru düzgün bişey yiyemiyorum zor ya Allah yardımcısı olsun bu dertli herkesin
Hazalperi Ezo667 benim çok büyük hemoroidm var normal doğumda sıkıntı olmasın diye doktor doğumdan önce dafflon hap başladı ve gerçekten şişlik baya indi doğum da hiç sıkıntı olmadı ilk doğumum da kullanmamıştım felaket olmuştu