Ebru3457 orcngzm yok canım 32 den sonra doğum iznine çıkabiliyorsun ancak doktordan 1 hafta 1 hafta normal rapor alabilirsin
Ozgednc orcngzm bir yıl içerisinde 40 gün rapor hakkın var 14 gününü kullanabilirsin sonra doğum iznine ayrılacaksın zaten
Btuba58 orcngzm evet ben aldım 2 haftadır evdeyim normal rapor yazabilir doktorunuz 10 günlük +10 günlük daha isterseniz 30 a kadar ben iki defa aldım 27 de ayrıldım işten
2-2beybitolarr_ orcngzm evet ben de öyle yapmayı düşünüyorum. İkiz gebelik 30. Hafta ama öncesinde sağlık ocağından ya da hastaneden birer hafta şeklinde alabilirsiniz.
Mommelike Ozgednc merhaba bende bişey sorabilir miyim ben 32. Haftada rapor aldım izne çıktım ama doğum parası için doğumun gerçekleşceği günde tekrar almak gerekiyor mu doktordan
IS_Z Ozgednc 40 gün olan tek doktor raporu ama 2 imzalı heyetle bile istediğin kadar rapor alabilirsin
Ozgednc Mommelike hastaneden alacaksınız o belgeleri doğum yaptığınıza dair onlar sizi yönlendiriyor sağlık ocağına vereceğiz belgelere kadar ayrinayri veriyorlar
Drfatma Arkadaşlar memurun yılda 40 gün rapor hakkı var ya , heyet raporu buna dahil mi yoksa 40 günü bitirip heyet alabiliyor muyuz
Ozgednc Drfatma Memurun değil sadece her çalışan 40 gün alabilir. Heyet memurlara 6 ay başka sektörde çalışanlar işyerinin insiyatifine göre istediği kadar alabilir.
Drfatma Ozgednc merhaba , ben memurum da rapor hakkım 20 gün kaldı bir ay heyet alabilir miyim yoksa yirmi gün mü alabilirim
Ozgednc Drfatma isterseniz 20 gün rapor alın onu bitirin,isterseniz de heyet alın. Benim 40 gün rapor hakkım hala duruyor heyet aldım her ay.
Ozgednc Drfatma her ay ne kadar heyet aldınız derken ? Heyet zaten 1 aylık oluyor bitince tekrar aldım 6.haftadan beri alıyorum şuan 32 haftalık olduk daha heyete gerek kalmadı doğum iznine ayrıldım bugun