IS_Z Ozgednc 40 gün olan tek doktor raporu ama 2 imzalı heyetle bile istediğin kadar rapor alabilirsin
Ozgednc IS_Z bende aynı şeyi söyledim zaten :) memuriyette istediğin kadar heyet alamazsın 6 ay sınırlandırması var
Ozgednc Drfatma her ay ne kadar heyet aldınız derken ? Heyet zaten 1 aylık oluyor bitince tekrar aldım 6.haftadan beri alıyorum şuan 32 haftalık olduk daha heyete gerek kalmadı doğum iznine ayrıldım bugun
Drfatma Ozgednc şimdi anladım, yani heyet 6 ay falan alabilmişsiniz 40 gün içinde değil yani. Heyet siz ne için almıştınız peki
Ozgednc Drfatma yok 40 gün farklı şey heyet farklı iki hakkınızda var 40gunu bitirip heyette alabilirsiniz, 40 gunu hiç kullanmayadabilirsiniz.Ben riskli gebelik grubundayim yatarak geçiriyorum serklajliyim
Drfatma Ozgednc anladım çok teşekkür ediyorum. İnşallah çok az kalmış sağlıkla kavuşursunuz bebişinize 💞
Btuba58 orcngzm evet ben aldım 2 haftadır evdeyim normal rapor yazabilir doktorunuz 10 günlük +10 günlük daha isterseniz 30 a kadar ben iki defa aldım 27 de ayrıldım işten