sacmalamakizim aymir_46 Evet bir dün gece oldu, bir de 1 hafta önce falan, yap yap bence çıkar varsa. ☺
aymir_46 sacmalamakizim yarın değil bir güne yapabilirim ancak eşim işe gidince alır gelir biz köydeyiz eczanede uzak yakın olsa gider alırdım ☺️beklemek en güzeli zaten yoksa adet olurum varsada testte çıkar inşaallah vardır🤲
MelodyFairy rumeysa_mom ah rümeysam ben inanıyorum benden önce sen hamile kalacaksın bak gör bunu da unutma 🥹🌼🌼
sacmalamakizim rumeysa_mom Amin inşallah canım, bende 4 ay kadar bekledim. ☺ Hiç beklemediğim bir anda oldu, nasip inşallah sana da nasip olur. 😊
Tastan sacmalamakizim kistiniz varmış folikül kist miydi adetiniz geçmiş miydi kistiniz varken böyle kistin olduğu yerde bazen ara ara bende de ağrı oluyor
sacmalamakizim Tastan Evet geçmişti canım reglim, yumurtalık kisti işte, yani doktor anlattı yumurtlama gerçekleşmeyince kist oluşuyormuş, yani yumurta çatlayamıyormuş, o yüzden de kist oluşuyormuş.
Tastan sacmalamakizim ya bende de var suan aynısı geçen ay lekelenmem oldu havalardandır dedim umursamadım bu ay da gecikmem oldu gittik ki sol tarafta olmuş kaç mm söylemedi ama duphaston verdi adetle atılır dedi korkuyorum gebeliğe engel mi riskli mi diye sizinki nasıl atıldı ilaç vs kullandınız mı
sacmalamakizim Tastan Bende duphaston kullandım 2 hafta içinde regl oldum normald döndü ondan sonra hiç kist olmadı, yok engel değil gebeliğe.
Tastan sacmalamakizim bana da şey dedi bakın sol da yumurtan büyümüş catlayamamıs ya stres ilaç içtiysen o bile etkiler dedi bana gebeliğe engel olabilir dedi ondan endişelendim sizinki kaç mm biliyor musunuz bana demedi ya doktor 😏 duphastonu hep bitirdiniz mi bitirdikten sonra mı 2 hafta sonra adet oldunuz kusura bakmayın çok soru sordum ilk defa başıma geldi
sacmalamakizim Tastan Ya 5′di ya da 3 cm olması lazım, hepsini daha bitirmeden regl oldum canım, yok gebeliğe engel değil canım şuan hamileyim. ☺ Doktorum bana engel demedi hiç ama ben neredeyse 1 sene sonra gebe kaldım planlıydı çünkü nisan ayında istedik nisan ayında oldu.
Tastan sacmalamakizim sacmalamakizim bana cm ni söylemedi ya bende sormayı unuttum dediği tek seyyumurtan büyümüş çağlamamış kistlesmis ondan adet olmamışsın dedi adetle atılır dedi ilacı verdi adet olduğun zaman gel bakalım atılmış mı diye dedi ama korkuyorum internetten baktım bazıları bunun yüzünden ameliyat bile oluyormuş