Tastan sacmalamakizim sacmalamakizim bana cm ni söylemedi ya bende sormayı unuttum dediği tek seyyumurtan büyümüş çağlamamış kistlesmis ondan adet olmamışsın dedi adetle atılır dedi ilacı verdi adet olduğun zaman gel bakalım atılmış mı diye dedi ama korkuyorum internetten baktım bazıları bunun yüzünden ameliyat bile oluyormuş
sacmalamakizim Tastan Yok canım ilaç verdiyse onunla sökülecek birşeydir, o kadar büyük olsa ameliyat derdi bence hiç kaygı etme, inşallah kurtulursun kistten. ☺
Tastan sacmalamakizim aradım sordum canım doktorumun asistanıyla görüştüm 2.5cm dedi sol tarafta dedi basit kist diye geçiyormuş
SSultaann sacmalamakizim Bende de aynı şekilde kese göründü ama daha çok küçük olduğu için bebek görünmüyor dedi doktor sizde göründü mü acaba sonrasında
Tastan sacmalamakizim canım merhaba ya sen adet olunca direk geldi mi bende bugün ilaç biriminin 4. Günü peceteye sildikçe kahverengi ve kırmızı kan geldi öğleden sonra suan hiç bişey yok korkuyorum ya
sacmalamakizim SSultaann Daha gitmedim canım haftaya cuma gidicem, kaç haftalıksın inşallah sağlıkla doğarlar.
sacmalamakizim SSultaann Ya bende korkuyorum daha çıkmadı tahlil sonuçlari, ama benimki de kötü diye tahmin ediyorum, herşeyin çaresi vardır ya merak etme canım ilaçla düzelir inşallah ☺ doktor gel falan demedi mi?
sacmalamakizim Tastan Korkulacak pek bir şey yok sanırım sökülemiyorsun hâlâ, ben ilacı bitirmeden adet olmuştum, istersen ya bekle 2,3 gün ya da doktora git canım.
sacmalamakizim Tastan O kadarını bilemiyorum canım sen en iyisi pazartesi tekrar doktora görün geçmiş olsun.