Tastan sacmalamakizim gecikmenin birin de kist olduğunu yazmışsınız onda ağrı vs var mıydı lekelenme şeklinde mi oldunuz onda ? Bu arada hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻
sacmalamakizim Tastan Sağol teşekkür ederim, kanama oluyordu önce, sonra lekelenme gibi oluyordu canım, ağrımda oluyordu biraz ama çok değil.
Feride_01 sacmalamakizim belirtin varmıydı canım bende 2 defa kan verdim 6 adet test yaptım çıkmadı 😃 5 gün geciktim sadece dün leke geldi bitti
sacmalamakizim Feride_01 Hayır hiç yoktu 🤣 sadece karnım şişmişti, hatta bugün de test yapmayacaktım yaptım anında çikti. ☺
Tastan sacmalamakizim kistiniz varmış folikül kist miydi adetiniz geçmiş miydi kistiniz varken böyle kistin olduğu yerde bazen ara ara bende de ağrı oluyor
Feride_01 sacmalamakizim benimde belirtim yok 5 gün geçti karnım şiş merak ediyorum sadece leke geldi çok az geçti acaba bir kaç gün bekleyip kan mı versem
Dmrc5234- sacmalamakizim 1 saat önce sulu bir şekilde kana benzer çok açık bir renk geldi suanda da gelmedi ama ağrım var regl mı oldum yoksa varmı acaba
sacmalamakizim Deebg Valla hiç hatırlamıyorum canım, ultrason fotosu vermediler sadece gördüm o kadar.
aymir_46 sacmalamakizim selam canım bende gecikme var iki ay önce 10gün sonunda adetim gelmişti her ay negatifgöre göre bende artık umursamaz oldum bu ay da kaplıcaya gittim tam yumurtlama günüydü takvime göre ve sıcak suya girip çıktıktan sonra pembe şekilde kanamam oldu iki gün devam etti kesildi ogünlerde hep değerlendirdik bugünde 3.gün gecikmede testte yapmadım iki ay öncede gecikmisti adet düzenim değişmişti şimdi yine gelmiyor test yapmayayım diyorum ama dayanamıyorum beklesem daha mı iyi olur doktora gitsemmi tavsiyen nedir senin kadarsabırlı olabilsem keşke 😂birde yeşil koyu sarı akıntım var sende de oldumu hiç böyle🙁
sacmalamakizim aymir_46 Valla bence hemen yap canım, ben pişman oldum yapmadığıma, çünkü bebeğin alması gereken folik asit var, vitamin var, yok bende hiç olmadı, ama sanki kahverengi lekelenme oldu, bir de pembemsi geliyor arada.
sacmalamakizim Tastan 1 gün sürüyordu canım, lekelenme biraz yoğun oluyordu evet, ama sonra azalıyordu.
aymir_46 sacmalamakizim senin pembe lekelenmen simdimi oluyor canım benim yumurtlama gününde olmuştu sadce şimdi sarı akıntı arada oluyor arada şeffaf akıntı geliyor normal ama yapmak istiyorum bakalım hayırlısı olsun 💕🤗
sacmalamakizim aymir_46 Evet bir dün gece oldu, bir de 1 hafta önce falan, yap yap bence çıkar varsa. ☺