Bigsecret3 Turtamom Valla canım kanım ne durumda bilmiyorum keseyi henüz görmedik ama kanda çıktı önümüzdeki hafta kontrolüm var salı hunu inşallah görürüm keseyi 🥰
Neslihankadir Dilaradefe28 kese aslında gözüküyormus canim ama çok küçük olduğu için bazen anlasilmiyomus ama gözükür inşallah Sizin alttan mi bakıyor Dr
Esraalbayrak Benimde 4+7 aslında 5 olduk perşembe günü kontorolüm var ama drmuz kan almadı alması gerekiyormuydu?
Bussuk Derin4773 benimde son adet tarihim 2 nisan. Bugun öğtirendim hamile oldumu. Kan değerim 1125 çıktı nasıl sizce.
Alone Bussuk iyi canım 2 gün sonra tekrar kan alıp yükselişine bakmaları lazım. Sağlıkla kavuş yavruna
Derin4773 Bussuk hayırlı olsun cnm ben çok erken öğrendim o zmn benim 130du iki gün sonra gene kan verdim 371 cikti
Rayray Selam kızlar ben de 4.haftamdayım ve ilk gebeliğim Ankarada yaşıyorum ce sanırım kaygı seviyem çok yüksek 😔
Alone Rayray benim 3. Evladım olacak nasip olursa 🩷 ne kadar rahat olursanız o kadar güzel geçer hamileliğiniz kötü düşünüp kötüyü çağırmayın iyi düşünün iyi olsun
hayalim35 Turtamom postu görünce hamileliğimi öğrendiğim ilk günler geliyor aklıma 4+2 de 168 le öğrenmiştim zaman su misali doğum yaptım kızım 6 günlük oldu bile😌
Turtamom Bussuk inşAllah benim önceki durumlarımı okuyun eminim ordan Buraya nasıl geçiş olduğuna inanamazsınız 😂
Alone Derin4773 o ne zaman hamile kalındığı ile alakalı canım. Herkesin yumurtlama günü farklıdır doğal olarak bebişin tuttuğu gün de farklıdır. Hafta mevzusu son adet tarihine göre söylendiği için sadece haftalar aynı oluyor