Merhaba kızlar bende dün erken gebelik testiyle hamile olduğumu öğrendim.kan pıhtılaşma problemim olduğu için hemen doktora gittim beta 1284 çıktı 4+2 haftaligim ama keseyi göremedi haftaya yine gidicem üstten bakarız göremessek vajinal bakarız dedi ama alttan baktırmak istemiyorum bir kaç hafta daha beklesem mi acaba insAllah görünür kese🙏🏻